لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
بهتر شدیم و پیروزی مهمی را بدست آوردیم

بهتر شدیم و پیروزی مهمی را بدست آوردیم

یوونتوس موفق شد در دیداری کاملاً برتر در خانه دینامو زاگرب با 4 گل پیروز شود تا در بازی دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان 3 امتیاز مهم را کسب کند. میرالم پیانیچ بازیکن تاثیرگذار یووه که البته در پایان نیمه اول تعویض شد در مورد پیروزی امشب بیانکونری گفت:

 

بازی مهمی را پیروز شدیم و سه امتیاز حیاتی را کسب کردیم. می دانیم که چه چیزی را می خواهیم و همیشه بدنبال پیروزی و گرفتن سه امتیاز هستیم. بازی در خانه حریف همیشه سخت است بخصوص که حریف شما تفکرات تدافعی هم داشته باشد.

 

مصدومیت؟

 

یک ضربه بود فقط، باید اُمیدوار باشم که همه چیز برای حضور در مقابل امپولی بخوبی پیش برود.

 

پیشرفت؟

 

اگر بازی ما مقابل پالرمو را هم ببینید متوجه خواهید شد که بهتر شده ایم. فضاها را بهتر می بندیم و روزنه ای را در خط هافبک خالی نمی گذاریم و خطرناک تر و هجومی بازی می کنیم و موقعیت های خوبی هم داریم، بطور کلی آنچه که مربی از ما خواسته بود را انجام دادیم.

 

توتی؟

 

امیدوارم که همیشه سلامت باشد من او را خیلی دوست دارم.

 

پست و نقشی که دوست داری بازی کنی؟

 

این همان چیزی است که در 5 سالی که در رُم هم بازی کردم از من سوال میشد. من همیشه خودم را در دسترس قرار دادم و به چیزهایی که مربی از من خواسته احترام گذاشته ام. من در جلوی خط دفاع بازی کردم و احساس خوبی هم داشتم. شرایط عوض می شود و این همیشه بستگی دارد که تیم به چه صورتی بازی می کند.

 

هافبک بوسنیایی یووه ادامه می دهد:

 

این موضوع به حرکات بازیکنان و چرخش توپ و مالکیت آن بستگی دارد، زمانی که در خط میانی بازی می کنم و توپ را به مهاجمان می دهم و ایجاد خطر می کنم احساس خوبی دارم اما همینطور وقتی در مقابل مدافعین باشم هم حس خوبی خواهم داشت. به هر حال من اینجا و در اختیار سرمربی هستم و او در هرجا که بهتر بداند من را قرار خواهد داد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: